tisdag, november 14, 2006

Vätternrundan 2007?

Jag noterar att Joakim Hörsing inlett sin egen sportsåpa. Det påminner mig om att jag snart måste bestämma mig för hur jag ska göra med Vätternrundan. Årets vedermödor kunde ni följa i min egen cykelsportsåpa där det i slutändan inte alls blev så besvärligt som jag förväntat mig. Om jag ska starta 2007 blir mitt mål att ta mig runt sjön på under 10 timmar. Är någon intresserad av att vara med?

I år har jag cyklat totalt ungefär 2773 kilometer (med Svens definitioner: ombytt, svettig och minst 30 minuter) varav 250 mil var på landsvägsracer. Av vädret att döma blev mina 26 kilometer i Denver för en vecka sedan säsongens sista tur på en racer (åh, jag längtar tillbaka till denvervädret och till att pröva coloradobackarna).

Detta inlägg är pingat på intressant.se. Andra bloggar om cykling och Vätternrundan