torsdag, november 02, 2006

Amerikanskt mobilnummer

UPPDATERAD! Nu är jag hemma i Sverige igen. Det betyder att mitt amerikanska mobilnummer inte längre kan användas. Däremot fungerar återigen mitt svenska nummer 0708-52 77 08.

Jag har ett nytt mobilnummer som gäller så länge jag är I USA. Om ni behöver nå mig bör ni i första hand använda Megs fasta nummer (var snälla att tänk på att tidsskillnaden är 8 timmar) men annars kan ni ringa eller SMS:a mitt amerikanska mobilnummer +1 303 330 7034.

Skulle ni försöka nå mig på mitt vanliga svenska nummer så fungerar inte det förrän jag är tillbaka i Sverige igen. Min mobiloperatör har skickat ett nytt sim-kort till Linköping och samtidigt passat på att inaktivera det sim-kortet som jag har här i USA. Himla klumpigt gjort av dem tycker jag!För att köpa mitt nya sim-kort lånade jag Megs SUV och åkte runt i Denver. Nu känner jag mig som en riktig amerikan! Det var en lämplig sysselsättning idag för för mycket cyklande i det kalla denvervädret har gjort mig förkyld. Idag har jag därför tagit ledigt från kampanjandet och ägnar mig åt att skriva ikapp bland bloggarna.

Etiketter: