onsdag, november 01, 2006

Halloween

Uppdaterad med bilderIdag firades Halloween i USA (for er i Sverige ar det igar...)

Vart och varannat hus var utsmyckat med pumpor, konstgjord spindelvav och benrangel. Jag var ute pa andra ruskigheter sa jag missade barnen som kom hem for att fa godis. Enligt uppgift var de inte sa skrackinjagande da de var papalsade pa grund av kylan har.

Istallet for att ge chocklad till halloweenbarnen var jag pa en valdebatt mellan den demokratiske och den republikanske guvernorskandidaten - mer om det i nasta blogg - och en del valarbetare var utspokade till benrangel eller haxor. Undra om det vinner sa manga roster?Jag har annu inte lart mig hur jag staller om tangentbordet pa Megs Mac sa att jag kan anvanda a, a och o men jag hoppas att ni har overseende med att det saknas prickar. Jag hoppas kunna uppdatera den har och kommande bloggar med bilder sa snart jag far tillfalle att sitta vid datorn i lugn och ro.

Etiketter: