lördag, augusti 05, 2006

Att tala med Lars

Isobel Hadley-Kamptz – som bland annat skriver på Expressens ledarsida – skriver på sin blogg om ”Lars Leijonborgs och Harald Treutigers kvinnoföraktande bastugemenskap”. I själva sakfrågan håller jag med Isobel och Katrine Kielos. Jag kan inte undanhålla er lite av vad Isobel skriver:
”Själv skulle jag möjligen i yttersta nödfall kunna tänka mig att ligga med Lars Leijonborg, men att prata med honom, nej, jag tror inte det.”

Och i en kommentar till det egna inlägget skriver hon:

"Han [Leijonborg] hade framstått som en torrboll. Kanske rent av som en "folkpartist". Och ett värre skällsord finns väl knappt inom folkpartiet numera."

Lite sent upptäcker jag också Tora Hansjons kortfattade men kloka reflektion om borgarnas fastighetsskatteförslag.

Bilden på Isobel Hadley-Kamptz kommer från bloggen Isobels text och verkstad

1 Comments:

Blogger Robsten said...

Du håller med Isobel i själva sakfrågan, du skulle kunna tänka dig att ligga med Leijonborg men inte prata med honom? Är det Pridefestival så är det, jag håller inte med Isobel isjälva sakfrågan, inte Joanna Rytel, eller Ireen von Wachenfeldt heller, Evin Rubar skulle jag både kunna tänka mig att ligga med och prata med.

söndag, 06 augusti, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home