söndag, juni 11, 2006

En lyckad dag

Socialdemokratiska studentförbunden kongressar i ett som alltid vackert, soligt och sommarfagert Linköping.

Mitt stora mål med kongressen – förutom att försöka göra ett så gott arbete som möjligt som kongressordförande tillsammans med Anna, Kikki och Camilla – var att träffa de alltid läsvärda bloggarna Katrine Kielos och Marta Axner. Jag har inte träffat någon av dem tidigare men igår fick jag träffa dem båda. En mycket lyckad och trevlig dag alltså.

Jag är också stolt över allt som mina kamrater i Spartacus presterat inför och under den här kongressen. Kongressalen - A-salen i gamla Folkets hus, numera Scholanders sal i Nationernas Hus – är läckert utsmyckad, kongressbyrån fungerar friktionsfritt, boendet har inte varit bättre sedan kongressen sist var i Linköping år 2000 och Linköping visar sig som sagt från sin allra vackraste sida vilket många av våra gäster kommenterat.
Bilderna kommer från Kongressbloggen

1 Comments:

Blogger Marta Axner said...

Sweet. Trevligt att träffa dig också!
/Marta

söndag, 11 juni, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home