lördag, september 17, 2005

Ekots andra bloggkrönika

Som jag skriver i min presentation lyssnar jag nästa jämt på P1. Nyss stod jag i lugn och ro och gjorde iordning lunchen och helt plötsligt hör jag att de talar om någon "Martin Tollén" på Ekots bloggkrönika. Det var rätt så häftigt, men kanske lite orättvist. Det jag skrivit var bara en bekräftelse på något Magnus Ljungkvist redan sagt, men de tycker kanske att Magnus är alldeles för mycket av en proffstyckare för att citeras i bloggkrönikan... Och det är nog klokt att låta bloggkrönikan vara en arena för just alla dem som inte har några egna starka plattformar i offentligheten.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, jag är hemskt avis. Men grattis till inslaget. Nä, jag tror inte att de tycker att jag är för mycket proffstyckare utan jag tror det handlar om att du skrev på ett sätt som var lättare att läsa upp. Men herregud, vad vet jag.

Hursomhelst så är jag fortfarande lika glad över bloggkrönikan ändå.

söndag, 18 september, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home