onsdag, oktober 29, 2008

Yard Signs

När jag var i Colorado för kongressvalet för två år sedan slogs jag av hur mycket smartare amerikanarnas ”yard signs” är än våra otympliga affischtavlor.

En av de få sakerna där obamakampanjen inte fungerat klanderfritt är deras yard signs. Under en stor del av kampanjen har det varit brist på sådana och kampanjen har sålt dem eller restriktivt delat ut dem till volontärer.

Idag kom det en laddning med ungefär 500 skyltar till vårt kampanjkontor. De är mycket enkla att sätta ihop, så enkla att jag bad Peter att producera en instruktionsvideo för att visa hur det går till!

I valrörelsen 2010 hoppas jag att vi själva kan ha den här sortens skyltar.


Är det någon som vet hur jag kan vrida bilden rätt innan jag publicerar den??


Andra bloggar om USA och presidentvalet

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

verkligen smarta skyltar!

lördag, 01 november, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home