tisdag, november 04, 2008

Valdag!

Ni kommer inte att få några bilder från min valdag ännu på ett tag eftersom jag inte har sladden till kameran med mig. I alla fall, nu har vallokalerna i Madison varit öppna i sex timmar och i vår ward går allting bra. Trots att vi är lägst prioriterade på vårt kontor (väljarna jag och Caleb ansvarar för är så lätta att nå att vi inte behöver ha bråttom att komma igång) så är första vågen med dörrknackning redan klar.

Andra vågen dörrknackare skulle börja klockan 12, men på några ställen som vårt kontor ansvarar för började andra vågen mycket tidigare och några har till och med hunnit tillbaka från andra vågens dörrknackning. Vårt kontor fortsätter att överprestera!

Samtidigt fortsätter de som inte knackar dörr att ringa och påminna volontärer som ska komma in senare och våra chaufförer är ute och skjutsar de väljare som behöver det.

Så, nu är det dags för mig att knacka på i ett hus där det bor svenskar. Vi sysslar med micro targeting i den här kampanjen...

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra segmentering av målgruppen indeed.
Läste någonstans att man tar konsumtionsmönster till hjälp för att identifiera potentiella sympatisörer, är det någonting du har märkt av?

E

tisdag, 04 november, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home