lördag, februari 25, 2006

Cykelsäsong!

Nu skiner solen. Det är vindstilla. Ett perfekt cykelväder om det inte varit för att vägarna är fulla med snö och - ännu värre - grus. Men ändå är cykelsäsongen igång. På www.cyclingnews.com kan du följa tävlingarna live. Just i detta ögonblick pågår den europeiska öppningstävlingen Omloop Het Volk. Sedan några dagar har Tour of California körts och igår stod jag inför ett besvärligt val: äta ost och dricka vin men några kompisar eller följa liverapporteringen via internet. Undra om jag valde rätt... ;-)

4 Comments:

Blogger Anna Larsson said...

Besvärligt val?! Jag är upprörd och indignerad ;)

söndag, 26 februari, 2006  
Blogger Martin Tollén said...

Du ska inte vara indignerad. Du ska vara hedrad över vad jag valde. Och jag tror jag valde rätt...

söndag, 26 februari, 2006  
Blogger Anna Larsson said...

Hm, jo du valde ju rätt till slut..

söndag, 26 februari, 2006  
Blogger Sven Wennerström said...

Det är ju minst två veckor kvar av skidsäsongen! Cykeln får stå ett tag till. Dock fusktränade jag lite i spinninghallen under tövädret för ett par veckor sedan.

måndag, 27 februari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home