torsdag, september 29, 2005

Vita huset! Idag?

Visst, jag har förstått att Vita huset (OBS länken ska bara följas om du vill veta vad som händer nästa säsong...) ska sändas på Svt 24. Det är helt okej och jag upprörs inte eftersom jag har denna utmärkta kanal. Däremot är jag lite upprörd över den bristfälliga marknadsföringen. Det var först när programmet slutat som jag av en händelse kommer in på Svt.se och ser att första avsnittet redan varit. Det är tur att det finns resurser på internet så att jag kan hänga med ändå. Sedan är det en ödets ironi att Vita huset sänds på torsdagar. En gång i tiden flyttade Spartacus sina klubbmöten till torsdagar för att de inte skulle krocka med Vita huset. Och vad händer? Torsdagar…

4 Comments:

Blogger Anna Larsson said...

Och jag glömde bort totalt, kaos..

fredag, 30 september, 2005  
Blogger Kristin said...

Kanske borde Spartacus ändra sina mötesdagar igen?

måndag, 03 oktober, 2005  
Blogger Martin Tollén said...

Ja, eller skaffa Svt 24 till klubblokalen. Eller så kan NH visa Vita huset på storbild. Då kan vi börja mötet på NH och gå till P18 sedan... Alterativ 3: Spartacus styrelse organiserar videoinspelning på torsdagskvällarna så kan medlemmarna träffas och titta någon annan dag!

måndag, 03 oktober, 2005  
Anonymous Anonym said...

Ett alternativ är att köpa klabbet, 100 timmar +, tror att jag gav 2000 sek på Amazon.uk - för politiknördar innebär det att kvällarna är försäkrade, finns alltid nått att titta på...

tisdag, 12 februari, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home