tisdag, mars 21, 2006

Carin

Det verkar som om Carin är dagens namn. De flesta verkar vara överens om att hon borde ta över som utrikesminister (även om jag tycker Bosse har kvaliteter...) Några av de bloggare jag brukar läsa som fastnat för Carin är Marta, Ulrika, Anna och Malin. En manlig "expertkommentator" menade i och för sig att Carin nog är för ung och oerfaren men eftersom jag är beredd att stödja henne som statsminister imorgon kan jag stödja henne som utrikesminister idag!

Men som Magnus avslutar sin spekulation: "Men å andra sidan kan ni lika gärna stryka alla på listan ovanför. Persson brukar överraska, åtminstone mig."

Det betyder väl att vi bara kan vara säkra på att Carin Jämtin inte kommer att bli utrikesminister nu?

Bilden på Carin Jämtin är tagen av Pawel Flato

3 Comments:

Blogger fredrik said...

Eftersom vi inte kan vara säkra på vem han ska välja så kan vi väl inte vara säkra på vem han inte ska välja? Förvirringen är total.

onsdag, 22 mars, 2006  
Blogger Anna Larsson said...

Han kanske overraskar och tar nagon det faktiskt spekuleras kring, det vore ju nydanande...

onsdag, 22 mars, 2006  
Blogger Martin Tollén said...

Anna kan ha rätt. Tänk om vi underskattar Göran. Han kanske dubbellurar oss!

onsdag, 22 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home