tisdag, december 06, 2005

Uppdateringar

Nu är min länklista lite aktualiserad. Jag har tagit bort länkarna till några sommarsporter (cykling och Formel 1) och lagt till Volvo Ocean Race som jag bloggat om tidigare. Sommarsporter - jag inser plötsligt att jag inte länkat till mitt favoritlag men det måste bli varmare innan jag rättar till det. Jag ska kanske blogga om dem istället om jag får tid.

Bland bloggarna har jag rensat bort några som verkar lagt av. Samtidigt gläds jag åt att min blivande cykelklungkompis Sven Wennerström äntligen börjat använda sin blogg. Förhoppningsvis får jag svar på utmaningen Sven fick för ett halvår sedan...

Andra bloggar som tillkommit är Aktuellt i Politiken, Republik! Nu! blog! samt The Fix - washingtonpost.com's Politics Blog.

1 Comments:

Blogger M said...

Det blev fint! En städning skadar aldrig, speciellt inte i tentatider..:)

tisdag, 06 december, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home