tisdag, september 04, 2007

Golden Gates moder

Golden Gate-bron i San Francisco är troligtvis världens mest berömda bro. Förebild för Golden Gate-bron är Bear Mountain Bridge över Hudsonfloden några mil norr om Manhattan. Bron är häftig. Den omgivande naturen är häftigare.
Ja, bilden är suddig. Jag glömde ta med mig laddaren till min egen kamera och lånade en av min syster. Den kameran får ibland för sig att ta suddiga bilder (eller så är det en kamera som kräver en någorlunda kompetent fotograf...)

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Min kamera kan bättre än så! Men du måste välja rätt inställning, tex landskap och så får du ta skärpa först istället för att trycka ner hela knappen på en gång!

tisdag, 04 september, 2007  
Blogger Martin Tollén said...

Det stämmer inte alls! När jag har landskap-moden inställd blir det suddigt även om jag siktar på någonting och trycker ner knappen en bit. Nu använder jag sport-moden för att ta landskapsbilder. Det kan väl inte vara meningen?

onsdag, 05 september, 2007  
Anonymous Anonym said...

hm.. Det var skumt, mina landskaps bilder blir bra..

onsdag, 05 september, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home